Koronavirüs dünyada ciddi etkiler gösteriyor. Görüldüğü her ülkenin bir numaralı gündemi oluyor. Aralık 2019’da yayılmaya başlayan bu virüs, ülkemiz de başta olmak üzere bir çok ülkede görüldü. Tüm dünyada insanların ölümüne sebep oldu ve hayatı durma noktasına getirdi. Hatta...
Günümüzde bilgiye ulaşma hızının fazlasıyla artması, farklı destinasyonlarla ilgili artan turizm pazarlaması faaliyetlerinin son tüketici hedefine hızlı olarak ulaşmasını sağlıyor. Bu süreçte sağlık turizmi de giderek popülerlik kazanıyor. Dolayısıyla sağlık turizminin, toplumsal, ekonomik ve siyasal açıdan sahip olduğu ve...
Hepimiz turistik destinasyon nasıl geliştirilir diye sorular soruyoruz. Otelimizi veya acentemizi bir şekilde doğru pazarlama stratejileriyle buluşturarak ilerletmek istiyoruz. Bu ilerlemeleri nasıl yapacağımız konusundaysa sektör olarak müthiş bir bilinmezliğe sahibiz. Her ajansta aynı klişe içerikler ve projeler, her yöneticide...
Cari Açığı Turizm Kapatır! Ülkemizin var olan cari açığını kapatmanın en temel yollarından biri ihracatı arttırmak. İhracatın artması için üretimin çok ciddi seviyede yükselmesi gerekiyor. Ancak, üretimin yükselmesi için ar-ge faaliyetleri, üretimin başlaması, ürünün satışa çıkması, pazarlama faaliyetleri gibi bir...
Türkiye son bir kaç senedir çok ciddi virajlardan dönüyor. Sınır bölgelerindeki güvenlik problemlerinin çözümü için başvurulan askeri operasyonlar, ekonomik gelişmeler ve güvenlik kaygılar neticesinde bazı problemler doğuyor. Bu problemlerin en temeli, küresel kamuoyunda Türkiye’de turizm yavaşlıyor algısının yayılması.  İstatistiklere ve...
Turizmde Algı Yönetimi ve Başarı Bir çok turizm işletmesi turizm krizi dönemlerinde ciddi sıkıntılar yaşıyor. Bu kriz dönemlerini başarılı atlatan turizm işletmeleri, her dönemde karlı bir bilançoyla açığa çıkıyor. Turizm sektöründe faaliyet gösteren işverenler bilirler ki bu dönemleri atlatabilmek için turizmde...
Turizm Pazarlaması Nedir?  Turizm Pazarlaması nedir, sektördeki herkesin bir yorumu olduğu bir soru. Onlarca otel türü var, onlarca yönetici. Hepsine göre “turizm pazarlaması” farklı anlamlar taşıyor. Ancak genel olarak değerlendirdiğimizde turizm pazarlaması, turistik destinasyonları ve hizmet türlerini doğrudan veya çeşitli...
Destinasyon Yönetimi 'nin Önemi Turizmin, turist çekmek ve turistlerin ihtiyaçlarına hitap etmek üzerine yoğunlaştığı küresel bir ekonomi endüstrisi olduğu çoğu ülke tarafından kabul edilmiştir. Destinasyon yönetimi de bu endüstrinin temelini oluşturuyor. Destinasyona talep arttıkça, turistlerin tercihlerinin artmaya devam edeceği tartışılmaz bir...
Turizm Pazarlaması Ciddi Bir Strateji Gerektirir Turizm üzerine geliştirilmiş bir çok sistem var, ancak bunlardan hangileri sizin için stratejik olmalı diye düşünürsek burada Turizm Pazarlaması Stratejisini masaya koyabiliriz. Turizm pazarlaması stratejisini düşündüğünüzde, muhtemelen önünüzde duran koca bir dağ beliriverir gözünüzde; bu...
Turizm Sektöründe Kariyer Neden Turizm okumalıyım, turizm okunur mu? gibi sorularla kafanızı işgal edeceğiniz tercih günleri geliyor, tabi çoktan Turizm Sektörü Kariyerinize başlamış ve bu yolda ilerliyor da olabilirsiniz. İlerlediğiniz bu yolun içeriden oldukça sıkıcı olduğunu düşünseniz de gözünüzden kaçan...

Popüler Yazılar

Sosyal Medya

21,187TakipçilerTakip Et
161,768TakipçilerTakip Et